Shaklee Takde Sijil Halal?




           



Alhamdulillah.. Muslim Malaysia amat prihatin

Nak tahu tak sebenarnya Shaklee ni tersangat la komited tau dalam menjaga hak pengguna muslim di Malaysia ni. Setiap tahun tanpa gagal Shaklee memperbaharui sijil HALAL Shaklee supaya pengguna Shaklee tidak ragu-ragu untuk menggunakannya. Jadi gunalah tanpa was-was.

Sijil Halal Shaklee 2018

Sijil halal Shaklee 2018 ini telah dikeluarkan pada 19 December 2017 oleh Islamic Services of America (ISA). Ia sah digunakan sepanjang tempoh bermula 1 Januari 2018 sehingga 31 Disember 2018.

Siapa Islamic Services of America 



A ini diiktiraf sebagai salah satu badan agama Islam di bawah JAKIM tetapi ia bertempat di Amerika Syarikat (USA). Ya, satu badan Islam seperti JAKIM di Malaysia yang mengawalselia status halal. Islamic Services of America (ISA) antara senarai badan Islam luar negara yang sangat tegas dan paling sukar dalam memberikan sijil halal di US. Prosedur untuk mendapatkan sijil halal Shaklee ini sangat ketat.


Mesti ada yang nak tahu kan kenapa bukan halal JAKIM ?


Sebab produk Shaklee bukan dikilangkan di Malaysia. Kesemua produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia telah mendapat kelulusan halal daripada negara pengeluarnya yang terletak di Iowa, USA. Pihak JAKIM mengiktirafkan produk-produk Shaklee ni yang mendapat pengesahan halal oleh pihak ISA.

Untuk kepastian anda boleh ke pautan Portal Rasmi Halal Malaysia untuk melihat senarai penuh pemegang sijil halal luar negara yang diiktiraf.
Sekali lagi gunalah produk Shaklee ni tanpa was-was. Tak hairan lah makin ramai tau yang bertanyakan Shaklee dan konsisten menggunakannya. Jom sama-sama 

menikmati kebaikan Shaklee dan menjalani kehidupan yang lebih sihat dan berpanjangan bersama Shaklee. Ini kerana kesihatan yang baik adalah perkara yang paling berharga di dunia. Setuju tak ?


Saya sendiri adalah pengguna sejak 2012 sehingga kini. Ya, masih setia. Alhamdulillah banyak sangat perubahan positif terhadap kesihatan. Keberkesanan produk Shaklee sangat luarbiasa kerana penghasilan produk semulajadinya membuatkan saya ingin terus berkongsi dengan anda diluar sana.
Ya, apabila anda memilih Shaklee tiga perkara yang nyata dan benar yang anda akan tahu

IA SELAMAT . IA TERBUKTI . DAN IA BERKESAN

Lebih USD250 juta telah dilaburkan setiap tahun untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk.
Pihak Shaklee juga telah menjalankan 350 ujian bagi setiap kandungan, 100,000 ujian kualiti produk setiap tahun dan 23,000 ujian keaslian dan keselamatan pada setiap tahun. Hanya bahan semulajadi yang paling tulen dan asli digunakan dalam ramuan Shaklee.

Sekiranya Anda Ingin Membuat Pesanan Atau Untuk Mendapatkan Maklumat Tentang Produk Shaklee

Hubungi saya melalui Whatsapp di 0137048475 untuk mendapatkan konsultasi paling tepat dengan pilihan suplemen terbaik berkaitan masalah dan bajet anda.
Saya adalah pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Istimewanya anda jika pembelian melalui saya anda layak mendapat konsultasi secara berterusan untuk penggunaan produk Shaklee secara tepat dan berkesan.


“Tiada Jalan Pintas Untuk Sihat”
:: Apa Yang Kita Makan Hari Ini Akan Menentukan Kesihatan Kita 10 Tahun Akan Datang ::
Untuk dapatkan info lanjut mengenai masalah atau produk seperti di atas serta konsultasi eksklusif khas untuk anda, sila hubungi saya segera:
Amera Rosman
Shaklee Independent Distributor
C.O.D Kawasan Pontian, Johor & Postage Seluruh Malaysia
Call | SMS | Whatsapp:
013-7048475
SID No.:
1293535
Email:
amerarosman@gmail.com

No comments:

Post a Comment